Division 125

Division Fi to klasa sama w sobie.

Ten motocykl o nowoczesnej i agresywnej linii jest propozycją dla młodych motocyklistów o sportowym zacięciu. Ostre, dynamiczne przetłoczenia nadwozia sprawiają, że jest to ciekawa propozycja dla młodych motocyklistów o sportowym zacięciu. Za napęd odpowiada dynamiczny, zasilany elektronicznym wtryskiem singiel z wałkiem wyrównoważającym, a wydajny układ hamulcowy z systemem CBS oraz odpowiednio zestrojone nowoczesne podwozie z centralnym amortyzatorem i widelcem upside-down pozwalają poczuć przyjemność podczas jazdy tym motocyklem. Dzielona kierownica oraz cofnięte podnóżki pozwalają przyjąć bardziej sportową pozycję. Na pokładzie, oprócz rozbudowanego wyświetlacza LCD i oświetlenia LED wraz z poprawiającym bezpieczeństwo bocznym oświetleniem, znalazło się radio z odtwarzaczem mp3, czytnikiem kart pamięci oraz gniazdo USB.

Silnik:

  • czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
  • OHC, 2 zawory na cylinder
  • pojemność: 124 ccm
  • moc maksymalna: 8,5 kW (12 KM) przy 9000 obr./min
  • moment obrotowy: 9,5 Nm przy 7000 obr./min
  • zasilanie: wtrysk (EFI)
  • smarowanie: obieg wymuszony
  • rozruch: elektryczny

Przeniesienie napędu:

  • sprzęgło: mokre, wielotarczowe
  • skrzynia biegów: 5-biegów
  • napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie:

  • rama: stalowa
  • zawieszenie przednie: amortyzator teleskopowy USD
  • zawieszenie tylne: centralny amortyzator olejowy
  • system hamulcowy: CBS
  • hamulec przedni: tarczowy, 300 mm
  • hamulec tylny: tarczowy, 220 mm
  • ogumienie przód i tył Enduro: 2.75-21 i 4.10-18
  • ogumienie przód i tył Supermoto: 100/70-17 i 130/70-17
  • kolory: niebieski, czerwony, zielony

Wymiary i masy:

  • długość: 2100 mm
  • szerokość: 805 mm
  • wysokość: 1100 mm
  • rozstaw osi: 1380 mm
  • masa pojazdu: ok 144 kg

Eksploatacja:

  • zbiornika paliwa: 14l

Rata już od 210 zł (przy 60 ratach, RRSO: 17,95%)

Cena 8499 zł