Division 125
Division Fi to klasa sama w sobie.
Ten motocykl o nowoczesnej i agresywnej linii jest propozycją dla młodych motocyklistów o sportowym zacięciu. Ostre, dynamiczne przetłoczenia nadwozia sprawiają, że jest to ciekawa propozycja dla młodych motocyklistów o sportowym zacięciu. Za napęd odpowiada dynamiczny, zasilany elektronicznym wtryskiem singiel z wałkiem wyrównoważającym, a wydajny układ hamulcowy z systemem CBS oraz odpowiednio zestrojone nowoczesne podwozie z centralnym amortyzatorem i widelcem upside-down pozwalają poczuć przyjemność podczas jazdy tym motocyklem. Dzielona kierownica oraz cofnięte podnóżki pozwalają przyjąć bardziej sportową pozycję. Na pokładzie, oprócz rozbudowanego wyświetlacza LCD i oświetlenia LED wraz z poprawiającym bezpieczeństwo bocznym oświetleniem, znalazło się radio z odtwarzaczem mp3, czytnikiem kart pamięci oraz gniazdo USB.
Silnik:
- czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
- OHC, 2 zawory na cylinder
- pojemność: 124 ccm
- moc maksymalna: 8,5 kW (12 KM) przy 9000 obr./min
- moment obrotowy: 9,5 Nm przy 7000 obr./min
- zasilanie: wtrysk (EFI)
- smarowanie: obieg wymuszony
- rozruch: elektryczny
Przeniesienie napędu:
- sprzęgło: mokre, wielotarczowe
- skrzynia biegów: 5-biegów
- napęd tylnego koła: łańcuch
Podwozie:
- rama: stalowa
- zawieszenie przednie: amortyzator teleskopowy USD
- zawieszenie tylne: centralny amortyzator olejowy
- system hamulcowy: CBS
- hamulec przedni: tarczowy, 300 mm
- hamulec tylny: tarczowy, 220 mm
- ogumienie przód i tył Enduro: 2.75-21 i 4.10-18
- ogumienie przód i tył Supermoto: 100/70-17 i 130/70-17
- kolory: niebieski, czerwony, zielony
Wymiary i masy:
- długość: 2100 mm
- szerokość: 805 mm
- wysokość: 1100 mm
- rozstaw osi: 1380 mm
- masa pojazdu: ok 144 kg
Eksploatacja:
- zbiornika paliwa: 14l
Rata już od 210 zł (przy 60 ratach, RRSO: 17,95%)
Cena 8499 zł