CRS fi 125
CRS FI 125 na nowo definiuje uniwersalny motocykl enduro.
Na tej maszynie z powodzeniem jeździsz po okolicznych szutrach. CRS da sobie też radę w dużo cięższym terenie. Kratownica ramy i konkretny wahacz oraz centralny amortyzator i widelec upside-down wraz ze szprychowymi kołami w terenowych rozmiarach (21 oraz 18 cali) zadbają o odpowiednią trakcję i wytrzymałość konstrukcji. Czerpiąca ze współczesnych trendów wśród offroadowych maszyn sylwetka stawia na pierwszym miejscu nowoczesny, ostry design. Tu nie ma miejsca na półśrodki, nie mogło więc zabraknąć dynamicznego napędu z elektronicznym wtryskiem, układu hamulcowego z systemem CBS oraz wydechu, jak przystało na rasowe enduro, poprowadzonego pod siedzeniem.
Dla fanów jazdy motocyklem enduro po mieście, przygotowaliśmy również CRS-a w wersji Supermoto z kołami ze stopów lekkich o średnicy 17 cali oraz szosowym ogumieniem.
Silnik:
- czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
- OHC, 2 zawory na cylinder
- pojemność: 125 ccm
- moc maksymalna: 8,3 kW (12 KM) przy 8000 obr./min
- moment obrotowy: 9,5 Nm przy 6000 obr./min
- zasilanie: wtrysk (EFI)
- smarowanie: obieg wymuszony, mokra miska olejowa
- rozruch: elektryczny, nożny
Przeniesienie napędu:
- sprzęgło: mokre, wielotarczowe
- skrzynia biegów: 5-biegów
- napęd tylnego koła: łańcuch
Podwozie:
- rama: stalowa
- zawieszenie przednie: amortyzator teleskopowy USD
- zawieszenie tylne: centralny amortyzator olejowy
- system hamulcowy: CBS
- hamulec przedni: tarczowy, 280 mm
- hamulec tylny: tarczowy, 220 mm
- ogumienie przód i tył Enduro: 2.75-21 i 4.10-18
- ogumienie przód i tył Supermoto: 100/70-17 i 130/70-17
- kolory: niebieski, czerwony
Wymiary i masy:
- długość: 2200 mm (Enduro), 2120 mm (Supermoto)
- szerokość: 830 mm
- wysokość: 1180 mm (Enduro). 1140mm (Supermoto)
- rozstaw osi: 1405 mm
- masa pojazdu: ok 129 kg
Eksploatacja:
- zbiornika paliwa: 7,2l
Rata 221,98 (przy 60 ratach, 17,95%)
Cena 8999 zł