CRS fi 125

CRS FI 125 na nowo definiuje uniwersalny motocykl enduro.

Na tej maszynie z powodzeniem jeździsz po okolicznych szutrach. CRS da sobie też radę w dużo cięższym terenie. Kratownica ramy i konkretny wahacz oraz centralny amortyzator i widelec upside-down wraz ze szprychowymi kołami w terenowych rozmiarach (21 oraz 18 cali) zadbają o odpowiednią trakcję i wytrzymałość konstrukcji. Czerpiąca ze współczesnych trendów wśród offroadowych maszyn sylwetka stawia na pierwszym miejscu nowoczesny, ostry design. Tu nie ma miejsca na półśrodki, nie mogło więc zabraknąć dynamicznego napędu z elektronicznym wtryskiem, układu hamulcowego z systemem CBS oraz wydechu, jak przystało na rasowe enduro, poprowadzonego pod siedzeniem.

Dla fanów jazdy motocyklem enduro po mieście, przygotowaliśmy również CRS-a w wersji Supermoto z kołami ze stopów lekkich o średnicy 17 cali oraz szosowym ogumieniem.

Silnik:

  • czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
  • OHC, 2 zawory na cylinder
  • pojemność: 125 ccm
  • moc maksymalna: 8,3 kW (12 KM) przy 8000 obr./min
  • moment obrotowy: 9,5 Nm przy 6000 obr./min
  • zasilanie: wtrysk (EFI)
  • smarowanie: obieg wymuszony, mokra miska olejowa
  • rozruch: elektryczny, nożny

Przeniesienie napędu:

  • sprzęgło: mokre, wielotarczowe
  • skrzynia biegów: 5-biegów
  • napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie:

  • rama: stalowa
  • zawieszenie przednie: amortyzator teleskopowy USD
  • zawieszenie tylne: centralny amortyzator olejowy
  • system hamulcowy: CBS
  • hamulec przedni: tarczowy, 280 mm
  • hamulec tylny: tarczowy, 220 mm
  • ogumienie przód i tył Enduro: 2.75-21 i 4.10-18
  • ogumienie przód i tył Supermoto: 100/70-17 i 130/70-17
  • kolory: niebieski, czerwony

Wymiary i masy:

  • długość: 2200 mm (Enduro), 2120 mm (Supermoto)
  • szerokość: 830 mm
  • wysokość: 1180 mm (Enduro). 1140mm (Supermoto)
  • rozstaw osi: 1405 mm
  • masa pojazdu: ok 129 kg

Eksploatacja:

  • zbiornika paliwa: 7,2l

Rata 221,98 (przy 60 ratach, 17,95%)

Cena 8999 zł