Classic 400

W tym modelu nawiązująca do jednośladowych oldtimerów piękna i ponadczasowa linia została połączona ze zgrabnie ukrytą nowoczesną technologią. Wysmakowane detale, cechujące ikonę klasycznego stylu, takie jak: chromowane błotniki, szprychowe koła, butelkowe tłumiki, hamulec bębnowy z tyłu, czy dodatkowy kickstarter, są świetnie uzupełniane przez elastyczny i zarazem dynamiczny jednocylindrowy silnik z czterozaworową głowicą i suchą miską olejową oraz schowane pod klasycznymi obudowami współczesne rozwiązania technologiczne.

W modelu tym nie zabrakło elektronicznego wtrysku paliwa, układu hamulcowego wyposażonego w antypoślizgowy system ABS przy przedniej tarczy oraz wszelkich nowinek pozwalających spełnić rygorystyczne wymagania najnowszych wytycznych homologacyjnych normy Euro 4.

Całość została tak zaprojektowana, aby dawać nielimitowaną przyjemność z jazdy i cieszyć oko pięknem formy.

Silnik:

  • czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
  • OHC, 4 zawory na cylinder
  • pojemność: 397 ccm
  • moc maksymalna: 20,4 kW (28 KM) przy 6500 obr./min
  • moment obrotowy: 30,6 Nm przy 5000 obr./min
  • zasilanie: wtrysk
  • smarowanie: obieg wymuszony, sucha misa olejowa
  • rozruch: elektryczny
  • system hamulcowy: ABS

Przeniesienie napędu:

  • sprzęgło: mokre, wielotarczowe
  • skrzynia biegów: pięciostopniowa
  • napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie:

  • rama: stalowa
  • zawieszenie przednie: amortyzatory teleskopowe
  • zawieszenie tylne: amortyzatory olejowe
  • hamulec przedni: tarczowy, 276 mm
  • hamulec tylny: bęben, 160 mm
  • ogumienie przód i tył: 100/90-19 i 130/70-18
  • kolory: biało-zielony, czerwono-srebrny, beżowo-brązowy, czarno-srebrny

Wymiary i masy:

  • długość: 2105 mm
  • szerokość: 760 mm
  • wysokość: 1130 mm
  • rozstaw osi: 1420 mm
  • masa pojazdu: ok 160 kg

Eksploatacja:

  • zbiornika paliwa: 13 l

Cena za rok 2016 – 15799zł, za rok 2017 16999zł